fredag, februari 06, 2009

sista dagen på jobbet för denna veckan.

har gått upp innan tuppen nu i tre dagar dvs. klockan ringer kl 05.10 och jag stapplar upp 10 minuter efter det. Idag var jag riktigt pigg på jobbet, far och sjöng och allt gick snabbt och smidigt, det smittade av sej på gubbarna på jobbet.En riktigt trevlig fredag alltså.
Var in på Clas Olsson innan jag åkte hela vägen hem,tänkte att jag skulle komplitera med lite grejjer till kursen jag går, men jag lyckades inte fullt ut, men det blev tuchpennor och ett pennfodral också ett större fodral till alla linjaler och dyl.
Tänkte spendera hela min fredagskväll i soffan ensam, hade inhandlat coca cola, godis, chips och dipp för att äta och dricka framför let´s dance.. men mina planer sprack så nu sitter jag på rummet i stället, men det är lika skönt det!

Inga kommentarer: