tisdag, februari 24, 2009

oki en till utmaning

Mina 4 favoritprogram:
* Top Model
* Just nu melodifestivalen
* Mia & Klara
*Sex and the city

4 saker jag gjorde igår:

* Pratade med mamma i telefon
* Träffade några klasskompisar för att gå igenom grupparbetet
* Åt Tacos från igår
* Repade med Caracola

4 saker jag ser fram emot:

* Spelingen på Silja Galexy
* Att få en egen lägenhet
* Hälsa på syster på Gran Canaria
* köpa något fint till mej själv

4 favoritrestaunranger:

* Italia
* Jensens Beef house
* Östens pärla
* Churtstreet saloon

4 saker på min önskelista:
* Ett Jobb
* En lägenhet
* Caracola framgångar
* Pengar

och så skulle man lägga upp en bild på en själv tillsammans med den som utmanade mej:
Förlåt Liza, har ingen annan bild på dej och mej tillsammans..


Utmana 4 stycken andra:
Johanna
Brittis
Camilla
Petra

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Japp, jag är ju en sån som kastar mig över sånt här, så japp, ska ta den nya också!

Liza sa...

Åh nej!!!! Tjockisbilden!! Fanns det ingen annan, så mycket som vi har kamperat ihop??? Vi måste börja ta fler foton...