tisdag, februari 02, 2010

Ett msn samtal senare.

Visste ni att man kan prata med varandra på msn..alltså som på skype! Jag hade ingen aning=)

för någon vecka sedan msnade jag och Camilla och då kollade vi igenom typ alla bilder hon någonsin knäppt sedan hon skaffade en digitalkamera och eftersom att hon var typ först av vårat kompisgäng att ha digitalkamera så är det ju bara hon som sitter inne på alla dessa bilder!
Jag grät av skratt..ni vet man kan skratta så mycket att man kippar efter andan.. jag kommer inte att bjuda på dom bilderna det är jag alldeles för feg för...jag menar jag är ju trots allt singel och har ingen aning om vilka som läser denna blogg och jag vill inte skrämma iväg någon haha, så dessa bilder är ändå dom som är helt oki och visningsbara..
ÄR NI BEREDDA?

















Börjar lite lugnt med portträttbilder på mig, Camilla & Marléne när det begav sig..Vi var odödliga, trodde att ALLA gillade oss givetvis! Och självklart visste vi ju allt om världen... eller?

Vad kommer härnäst?


















Karin, Camilla, Marléne och jag stryke a pose..leker modeller.. det gillade vi (?) åh herregud va roligt det var att se dessa bilder..

nästa kollagen då?















Vilket gäng haha!

jag har ju massa andra bilder..kanske bjuder på fler om ni har tur!!

Puss & Kram

2 kommentarer:

Karin Eriksson sa...

Those were the days ;) Måste ju säga att vi alla har jobbat upp oss åt rätt håll iaf!!! Kul att se iaf käraste emma. Puss

camilla sa...

haha, oslagbart! så sjukt kul att ha när man blir typ pensionär. "tänk när jag var ung, då..." fast som sagt, det finns ju värre (och roligare) bilder på oss alla, men de tänkte jag spara till ett reportage i nöjesmix ;)