tisdag, februari 02, 2010


Jag ska villigt erkänna att jag har lite dåligt samvete över att jag är hemma en dag extra nu... Men å andra sidan så förra gången som jag var hemma sjuk och gick tillbaka till jobbet så hade ju det inte gått över!
Jag känner mig piggare, iallafall när jag är hemma sittandes i soffan!
Igår tog jag en liten promenad, jag var helt slut när jag kom hem..det är då hostan börjar igen!
Min strategi är nu att jag INTE ska stressa, jag ska vara ute i god tid för att slippa exempelvis småspringa till tunnelbanan för det gör ju att pulsen går upp och det innebär värre trötthet och hosta. Äta mycket frukt på jobbet, dricka mycket vatten osv. Det känns som om att det går åt rätt håll nu iallafall! peppar peppar=)

Köpte några tidningar igår.. så nu är det myspys i soffan med te och lite glass! 

Inga kommentarer: