lördag, februari 27, 2010

Isa.

Idag så var det första gången jag har tagit en liten promenad sedan
jag blev sjuk, en liten tripp runt kvarteret här hos pappa! Johanna
gick med som stöd haha! Det låter ju hemskt men jag blev trött efter
5 min, men vi gick i sakta mak frammåt och kände oss som ett
pensionärspar eftersom jag höll armkrok kring min lillasyster! Vi
gick hem till moster som bor 50 m bort och fick en kopp te och lite
kvalitetstid med lilla isabel (stavas med ett L, sorry:))
När vi gick tvingade jag upp syrran i en snödriva och sa att om jag
hade varit frisk så hade jag gjort det men eftersom jag inte är det
får hon ställa upp:)
Min gulliga syster knatade upp på den gigantiska högen av snö och
skrattade hej vilt om att hon skulle ramla ner i snöhögen och inte
skulle kunna ta sig upp haha

Inga kommentarer: