lördag, februari 06, 2010

Har fått en liten award!

Söta Carro från gamla Team Caracola som vi numera tagit oss friheten att döpa om till Team Sheelah har skickat en award till mej som givetvis ska svaras på..
Har haft lite ångest för detta, tänkt i några dagar vad jag ska berätta om mej själv som dessutom ska vara intressant. Det som jag tror är intressant att veta om mej kanske inte ni som läser finner intressant att veta haha. 
Men jag ger det ett försök, har ni några frågor som ni vill få besvarade så får ni gärna skriva en liten kommenatr till inlägget=)


The Award

Detta innebär…
… lägg in awarden på din blogg
… länka personen du fått den av
… berätta sju intressanta saker om dig själv
… välj sju stycken nya att ge awarden till
… länka till dessa sju i detta inlägg
… skriv en kommentar i deras bloggar och berätta att dem fått awarden.



Sju intressanta saker om mig, Here we go:


* Jag har väldigt höga krav på mej själv, tycker att det är väldigt jobbigt när jag gör fel! 
* Jag bryr mig väldigt mycket om vad andra tycker och tänker och har lätt att känna med andra vilket kan vara till stor nackdel ibland, igår kväll kom jag exempelvis hem från jobbet och hade sån stor klump i magen för att en kund hade fått vänta  rätt så länge eftersom det blivit förseningar i schemat, han skulle hem till sin 5 månaders bäbis, samtidigt så tyckte jag så synd om han som var tvungen att jobba över och även stressa för kundens skull. Och det är bara ändå en liten petitess i vår stora komplicerade värld!
* Jag gillar att laga mat.. när jag var yngre sa jag alltid att om jag inte blir artist så ska jag bli kock!
* Jag gick samhällslinjen med inriktning språk på gymnasiet, läste: Spanska, Tyska, Latin, Teckenspråk & Engelska MEN jag är rent utsagt skit dålig på språk.. 
* Ibland eller rätt så ofta egentligen så är jag dålig på att ta tag i saker eller att få saker gjorda OM det inte är rolig dvs för då gjört jag det på en gång=)
* jag har tre stora fobier; Spindlar, ormar och stora fordon! Jag kan exempelvis inte se när tåget åker in mot perrongen, det är mest framifrån som är jobbigt, lika med stora lastbilar och traktorer! jag tittar aldrig upp när jag kliver ombord på en färja..eftersom vi oftast går in vi fören så måste jag ju se det framifrån.. När vi var i Linköping under melodifestivalen blev vi inbjudna att åka jas-plan (heter det så?) jag fick typ panik när jag kom in i hangaren där flygplanen stod, så stora!
* Kommer inte ihåg om det var i 2:an eller i 3:an på Gymnasiet men jag sökte iallafall till "Sikta mot stjärnorna" som Britney spears eller Leann Rimes och kom inte med! haha 


Jag ska nu be sju andra att ta sig an denna award, Lycka till=)


Katja , Brittis , Erica , Liza , Nathalie , CamillaSanna

3 kommentarer:

nathalie sa...

Kul! Nu har jag gjort awarden!

Kram gums! Hoppas pencelinet hjälper.


The Award

Detta innebär…
… lägg in awarden på din blogg
… länka personen du fått den av
… berätta sju intressanta saker om dig själv
… välj sju stycken nya att ge awarden till
… länka till dessa sju i detta inlägg
… skriv en kommentar i deras bloggar och berätta att dem fått awarden.

Linda sa...

Riktigt skoj läsning. Alla har vi våra skämmiga grejer i bagaget märker jag när man läser sådana här listor. Och tur är väl det, vad tråååkigt det hade varit om alla var strömlinjeformade. Trevlig helg söta du!

Britt-Marie sa...

Jag lovar ta mig an den...*ler*...roligt att läsa om dina intressanta saker, flera av dem visste jag ju redan, men några var nya...det där med stora fordon t.ex.....*ler*...

Saknar dig vännen!
*kram*