tisdag, februari 02, 2010

Mitt badrum & kök.

Sitter fortfarande med Picasa, det nya programmet jag laddade ner! Hur bra som helst, så ni får stå ut med en del kollage en tid fram över nu :-)

Kom på att jag inte visat för- och efter bilder på mitt lilla piff här hemma som gjordes för någon vecka sedan.. Som sagt så köpte jag lite grejer för att göra det lite roligare i köket och badrummet.
så här såg det ut innan..


























Och slutresultatet:


















Allt inhandlat på Lagerhause!
Måste säga att jag är väldigt nöjd med plastfilmen i badrummet. Jätte lätt att sätta fast och givetvis inge svårt att ta bort! Men det piffar till ett litet badrum=)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Lookin' good! är det vanlig kakeldekor du har använt, eller nåt annat? Jag är sugen på att piffa lite i vårt badrum också, med tyvärr finns ju inte lagerhaus här... Lust att agera köphjälp? :)

Carro sa...

Du har fått en award i min blogg. Surfa in och se vad det innebär...
http://cardil.blogg.se/2010/february/utkast-feb-2-2010.html

Haha ;)