torsdag, februari 18, 2010

Ny penicillin kur.

Ja nu ligger jag här i sängen igen!
Har precis kommit hem från jobbet, det gick inge vidare faktiskt! Tog
mig till City Akuten under lunchen och det visade sig inte vara så
bra, jag har tryck över bröstet och jobbigt att andas min sänka låg
på 27 och är det över 10 så är det inge vidare... Doktorn trodde
att eftersom jag har haft sådan hosta i flera veckors tid (sedan
någon vecka innan jul) så har det blivit jobbigt för mina muskler
därav trycket.
Nu har min gulliga syster varit här och handlat åt mig...
Sov så gott

1 kommentar:

Amantes K sa...

Hörrö stumpan.. Hur mår du egentligen? låter inge vidare det där.. Kryp ner i sängen eller soffan med en bra film, nå gott att dricka.. Behöver du nå säg till så kan jag fixa d. Tack för dina tips men du vet.. Rösten sprack på dopet.. Tittade på Nova å marléne sen va det kört..ler.. Fick inte tillbaka rösten ordentligt.. Ville hosta till ordentligt.. men bet ihop å det lät förjävligt.. Men jag gjorde det iallfall;) hahaha.. Krya på dig nu gumman.. puss å kram på dig