torsdag, februari 11, 2010

Tankeläsare..IGEN!
















Utstrålar jag så mycket??

Idag efter att jag kommit tillbaka efter lunchen möttes jag av ett "-Välkommen, skorpionen"
jag undrar om han viste att jag är skorpion..nej svarar han, jag gissade bara!
Givetvis (eller som tur är, blev lite skraj där ett tag) hade han läst min blogg och finurlat ut det den vägen=)

Jag berättade då om den där gången då jag, Emilie & Sara träffade en man medan vi väntade under ett tak på att regnet skulle avta, då han bad om att få titta på våra händer..
Ronald som nu står i receptionen utbrister att han också kan läsa på personers händer. Så utan att veta vad mannen jag mött tidigare sagt började han läsa mina händer!
Åter igen får jag höra; du har gått igenom något som har varit väldigt jobbigt men det är över nu..
jag är bra på att lösa problem som kommer "i vägen" för mig. Och jag har en lång livslinje utan några större kompilkationer framöver..jag kommer att komma till ett vägskäl och då måste jag välja rätt!

Och om man då lägger ihop det med mannen jag träffade i somras så gäller det att jag följer min magkänsla för då ska det tydligen alltid bli rätt och bäst för mig!
Det är så konstigt för jag har alltid följt min magkänsla... och jag får en magkänsla varje gång jag träffar en  person vare sig det är första gången eller inte så  brukar den oftast stämma. Samma sak gäller jobb och andra situationer!

spännande, läskigt & lite roligt...

Inga kommentarer: