måndag, februari 15, 2010

Lite små fix idag!

Imorse vaknade jag av att vår bokningskille Pelle ringde! "- har ni
trashat en av hytterna på Silja?" jag fattade ingenting! Som tur var
redde det ut sig med några samtal hit och dit!
"-har ni börjat bli rebeliska" skrattar Pelle! Det kan du ge dej fan
på tänkte jag haha
Tog mej ner till tvättstugan och fick tid direkt wiehooo
Nu har jag kommit in till stan, kopierat så att jag har en extra
nyckel, som förövrigt tog exakt 10 sekunder och 80 kr att göra!
Köpt nya linser, Jag har ingen planering och framförhållning alls
när det kommer till att köpa linser, igår tog dom HELT PLÖTSLIGT
slut!
Nu är jag påväg till min nagelteknolog, på tiden att jag fräschar
upp mina naglar som just nu ser ut som kaos!

2 kommentarer:

Linda sa...

Looking good, girl!

Lina sa...

Haha, vad gjorde ni i hytterna egentligen? :P