onsdag, maj 13, 2009

arh....

Fy tvi fy vad jag vill svära nu tror jag närmare bestämt! Varför hittade jag inte min verktygs påse innan jag flyttade??? eller varför tog jag inte med mej en skruvmejsel åtminstone.?? Har inget bra svar på den frågan själv tyvärr.. eller jo det svaret har jag men skriver det inte här!

Har precis duschat plockat fram kläder inför imorgon, vad tror ni händer? jo min ena garderobsdörr lossnar på två ställen av tre.. har ingenting att skruva fast dörren tillbaka med.. och det lossnar överst och i mitten så det finns inget stöd.. så jag stod i 5 minuter och suckade och tyckte synd om mej själv och stod i en ytterst obekväm ställning med en garderobsdörr i famnen..nu står iallafall två tunga flyttkartonger för så att den forhoppningsvis inte faller av ikväll och skrämmer sk**en ur mej..

JAG MÅSTE KÖPA EN VERKTYGSLÅDA IMORGON!

Inga kommentarer: