måndag, maj 25, 2009

Solen värmer, ny frisyr, och mer lön än väntat!

Kan det bli bättre? nee faktiskt inte..
Jag klippte och färgade håret förra veckan och jag har faktiskt totalt glömt bort att lägga upp bilder.. sorry, det var min kära vän och kollega Andreas som fixade det. Han e såå duktig!

Min svarta hårfärg sedan tidigare lossnade jätte fort..det blektes slingor i stortsätt hela håret och sen en liten avfärgning på det resterande svarta...It´s like magic!
Det blev väldigt ljust först..jag hade kunnat bli lika blond som Emilie om jag hade velat..men feg som jag är avböjde förslaget. Vi färgade i lite mörkbrun bottenfärg så att jag skulle få en mer chokladbrun nyans. Jag gillar det jätte mycket!
I lördags efter vi kommit av båten åkte jag och Patrik först hem till mej i Brandbergen med snälla Martin som skjutsade oss. Jag packade om väskan och vi åkte vidare för att äta på donken innan vi kom hem till Patrik!
Jag provade Patriks spikmatta...lite ont till en början sedan somnade jag..helt fantastiskt, en sån måste jag införskaffa!
Söndag.. efter en utgång på lördagen var jag skapligt trött när jag gick in i studion..Men Micke som jag jobbar med e så gullig och muntrar upp en och vi hade en trevlig studiosöndag och det blev tillochmed ett vårkort ute i solen när vi var klara!
Idag har jag jobbat hela dagen men kom ifrån ett tag för att köpa nya fina verktyg..titta ett så fint sett från Clas olsson!
Nu har jag lekt "byggare bob" men dock inte med så stor framgång! PAPPA KOM OCH HJÄLP MEJ!! Men garderobsdörren sitter nu sporadiskt fast..hur vet jag inte, haha men den sitter!
Det är en dag imorgon oxå! God natt

Inga kommentarer: