torsdag, maj 28, 2009

Fest på Rose med Make up store

Imorse när jag vaknade..vaknade jag nog aldrig.. har varit en sombie hela dagen, den långa duschen hjälpte inte, jag toksomnade på bussen in till jobbet.. snarkade jag? hoppas inte, jag är vanligtvis väldigt tyst när jag sover=)
Ikväll efter jobbet var Caracola bjudna på Make up stores fest på Rose, det var jätte trevligt, vi träffade alice och hennes kusin Amanda, det var sååå länge sedan och det blev ett kärt återseende..det kanske kommer bilder senare!
Emilia sjöng på bardisken och for fram och tillbaka..nästan värre än oss haha.. vi står heller aldrig still typ=)
Bäst idag, levande hållare till spotlighten:
Vet inte om det syns så bra på bilden, men han stod snällt och lyste på Emilia under hennes tre låtar!
Dagens förvåning, vi ligger som första bild på eventet som vi var på igår, gå in på rockspot.se så får ni se!
God natt

Inga kommentarer: