söndag, maj 31, 2009

min dag idag

Solen lyste in genom gardinerna imorse, klockan ringde vid 9.30 helt underbart med sovmorgon! Jag duschade, lyssnade på musik och diskade lite innan jag åkte till Sun Studio i Solna för att dubba några roller i en ny disney serie! Det är faktiskt Vendela Palmgren som dubbar huvudrollen och hon skulle in i studion efter mej så vi han prata lite innan jag drog vidare till Sun Studio vid Hornstull och jobba vidare med serien som ska gå på nickelodeon. Det har kommit in flera nya avsnitt så det är skoj. Och jag måste verkligen skaffa kanalen!




Jag letar lägenhet igen.. Måste flytta ut så snart som möjligt.. Så om någon känner någon som kanske känner någon som ska flytta eller vill hyra ut så är det bara att höra av sej till mej!



Nu är det bara 5 dagars jobb sen har jag en dag ledigt-weeiii-
Jag har bokat hem mej till Gävle också, Midsommar ska firas ute vid bodaån, världens mysigaste ställe!

sommar, sommar, sommar...längtar

1 kommentar:

camilla sa...

hoppas vi hinner springa på varann under dina gävle-dagar :)