tisdag, maj 05, 2009

Första dagen i Göteborg

Imorse klev jag upp innan tuppen.. att sitta på en buss vid rusningstid med bagage är inte populärt bland de övriga resenärerna kan jag intyga.. blickar som "jag ska slänga ut din väska genom rutan" tog över efter 30 minuter i bussen och jag satt tillslut på allt bagage ihop om att arga blickarna skulle upphöra!

Vi åkte första klass ner till göteborg, det bjöds på kaffe, te och frukt. Tack sj, fin service där!
Vi gjorde 3 shower idag..sommar, 60-70 och 80 tal samt schalger. karlarna var som tokiga och sjöng glatt med i alla refränger. Många kom tillbaka för att se alla showerna vilket är ett gott tecken..
Vi åkte balder idag oxå, åh jag säger bara fy..jag skrattade och blundade och skrek på samma gång tror jag. Men helt klart den bästa bergochdalbanan jag åkt, vi satt längst fram..eller jag satt bakom sara och emilie i vagnen längst fram..imorgon kanske jag vågar mej allra längst fram!=)

Kvällen har vi spenderat på stans bästa sushi hak och på saras hotellrum med lite te och godisImoegon får vi lite sovmorgon, puss och godnatt

Inga kommentarer: