måndag, maj 18, 2009

Längre dag än väntat..

Imorse åt jag gröt till frukost, igår var jag så duktig och köpte en massa hälsosamma varor under min storhandling. Linfrön, solroskärnor, fullkornshavregryn (heter det så?), en massa grönsaker och faktum är att jag har börjat dricka mer vatten istället för coca cola..en sundare Emma helt enkelt (kommer att hålla i sej...jag satsar en hundralapp på en vecka.. eller till helgen hrm..)

Idag har jag iallafall jobbat på BAX..Pernilla som e lite av min handledare lämnade mej i några timmar för att se om jag klarade av att styra stället själv och det gick hur bra som helst=)
Efter jobbet åkte jag direkt till Hornstull och dubbade serien för Nickelodeon!
Kom hem ganska nyligen och har haft ett litet telefonmöte med girlsen ang spelningen på fredag, vi åker ju med Silja Galexy och sjunger med Easy Kids & Magnus Bäcklund!

Prio ett på min inköpslista: en ipod sladd.. måste ladda min ipod!!!!

God natt

Inga kommentarer: