torsdag, maj 14, 2009

Well guess what..

Jag köpte inte en verktygslåda idag.. vi har nämligen en stor takterass på jobbet och solen lockade allt för mycket! Det blev plättar med sylt, nachochips och lite coca cola.. härlig blandning haha. Och nej jag gjorde inte plättarna själv.. dom köptes på hemköp!
Har fortfarande ingen stekpanna..jag hade en en gång i tiden men den försvann någon gång på vägen.. hur ? don´t remember..
måste till IKEA vid nästa löning.. behöver en massa saker konstigt nog.. hade oxå ett fullständigt kök en gång i tiden men det var nog 2 år sedan snart.... Nä nu ska jag inte gräva ner mej allt för mycket i det. Ikea är väldigt trevligt så jag ska inte klaga, en sväng dit gör en på gott humör! Men är lite galen på mej själv att jag inte letade efter den där ica kassen med verktyg som var mina..eller mammas Görans egentligen.. suck...

Imorgonbitti ska jag först dubba sen bär det av till Helsingborg! Ska hälsa på kära Liza, det ska bli så roligt att äntligen få se henne på Wallmans, det ska tydligen vara väääldigt bra=) och sen kommer vi ju ha en massa tid över till annat hoppas jag=) har nog en hel del att skvallra om! så nu ska jag packa min väska, sova 7 kvartar i timmen och vakna pigg och fräsch kl 7 imorgonbitti!

Jag bloggar mer söndagkväll när jag e tillbaka i storstaden=)

puss & kram

Inga kommentarer: