onsdag, maj 13, 2009

Första dagen

Idag har jag varit på Bj**n A**n, där jag kommer att spendera mycket av min tid framöver. Jag ska jobba i receptionen, och det ska bli så roligt! Idag stod jag med Pernilla som jag kommer ersätta. En jätte trevlig tjej, synd att hon slutar tycker jag! Men jag fick träffa mina nya arbetskamrater och bekanta mej med salongen. Jag lärde mej mycket idag och mitt huvud är fullt av ny information, om några dagar är jag nog fullärd=)

Nu tvättas det för fullt här hemma..insåg att det var ett tag sedan sist..och jag borde dammsuga och diska men.. ne det får bli en annan dag!

Var på en väldigt trevlig och mysig, ut och äta-, gå promenad-, äta godis- och titta på filmkväll igår. Det blev rätt sent och rätt tidig morgon.. Så jag lär nog somna ovaggad ikväll=)

Inga kommentarer: