måndag, maj 04, 2009

Caracolaklipp på youtube


Var nyss inne på youtube och kollade på några klipp och kom på att jag måste kolla på när Caracola var på besök hos Bingolotto förra året... För er som inte vet kan jag berätta att det gick tok fel och jag skrattar lika mycket varje gång jag ser det! Jag kliver ut genom ett fransdrapperi och fastnar med ringen i några av fransarna, jag hinner tänka "hur gör jag nu" och rycker i hopp om att inte heeeela drapperiet följer med. Några fransar följer med i rycket och hänger kvar i ringen.. jag försöker innerligt hålla mej för skratt genom resten av låten..innan refrängen lyckas jag få av mej ringen och kastar den ner för scenen..haha



Ett annat roligt klipp.. Vi är på Silja Galexy, en kille står ensam framför oss och dansar..jag gillar filmarens kommentar "Det var en rolig jävel det där du"



Eller när Emilie ramlar på scenen.. det var någon som hade lagt en klädnypa (?) precis där hon gick..kunde slutat illa men hon klarade sej utan skador..men ett roligt klipp!


1 kommentar:

camilla sa...

hahaa, ditt fransklipp var så himla roligt! :D man verkligen ser hur du kämpar mot skrattet och skakar för att få trådarna att lossna. skadeglädje är den enda sanna glädjen ^^