måndag, maj 11, 2009

tre dagar i gbg, en personalfest och en mama miafest

Vi var ju i Göteborg förra veckan och spelade med Caracola. Och det var såå trevligt, bara en massa grabbs i publiken..vilket gjorde att det var en väldigt tacksam publik. Vi var verkligen bra, men allt blir liksom 10 ggr bättre när 1000 killar står och jublar och sjunger med i varje låt!

Min kära syster kom ner från Gävle för att titta på oss, för att fira hennes ankomst tog vi med henne på en riktig utgång och det bjöds på champagne och jordgubbar i Gothia towers (tack Mattias :D)
Varje dag bjöds vi på oxfilé med potatis..
Under onsdagskvällen bjöds det på vin och skumpa för att fira att caracola & johanna var i stan..
Vår loge låg i vinkällaren.. väldigt fint rum måste jag säga!
Johanna snyggast!
Innan vi åkte hem från Nivå på natten tog vi med oss Mattias som vi kallar "vår Göteborg Manager" numera=)till Max för ett mål mat innan sängen väntade.. Som ett minne av Göteborg fick vi alla en varsin penna som det stod Caracola+ namnet på.. till och med Johanna fick en Caracola Johanna penna med sej hem.

Under fredagen väntade dubbning för mej. Jag dubbar en serie för Nickelodeon, och den är så rolig "Neds Declasified" heter den på engelska..vet inte om den svenska titel är riktigt klar än men.. vi dubbar även bloopers, och ärligt jag skrattar på riktigt..annars kan det vara svårt att skratta på beställning faktiskt..jag kan le på beställning men inte tokflabba!
Bilden och dens rättigheter tillhör Nickelodeon
Jag spelar tjejen i gänget..tro det eller ej:P

Direkt efter studioarbetet gick jag till Snaps vid medborgarplatsen för att möta upp min chef och arbetskamrater på Personal jouren som faktiskt hela Caracola gänget jobbar på! Det blev en tok lyckad kväll, mer vill jag inte avslöja=) haha

I lördags tog jag med mej syrran hem till Patrik. Den så kallade Mamma mia festen erbjöd Mamma mia filmen på ljudvolym max och senare mot kvällen spelades ABBA i högtalarna! Kvällen avslutades på Naglo där vi tokdansade till schlagerlåtar!




God natt och sov så gott... puss

Inga kommentarer: