onsdag, maj 27, 2009

tänk va så lite kan göra så mycket

Det var tungt att gå upp imorse!
Kom till jobbet vid 9.40..möttes av mina nya kollegor och dagen blev som vanligt väldigt trevlig, jag var till H&M på lunchrasten och handlade en massa grejjer..som jag ska lämna tillbaka imorgon..provade det ju inte i butiken..så det var inte mycket som passade fröken Lewin när jag väl provade det senare under dagen!

Vid sju tiden kom Sara & Emilie och hämtade upp mej, vi skulle iväg och käka tillsammans, Emilie sa att hon hade något jätte roligt att berätta men att vi var tvugna att vänta!
Det jätte roliga var en jätte gullig komplimang som en har sagt om mej.. vilket var roligt att få höra..känner inte personen i fråga men vi har setts det har vi och det värmde=)
Jag har tydligen ett väldigt fint leende, så jag bjuder på ett innan jag säger god natt=)
var på bio ikväll oxå, den var faktiskt jätte rolig..satt och små fnissa genom hela filmen, tack robin för trevligt Sällskap!
puss, kram & god natt

Inga kommentarer: