tisdag, juli 07, 2009

blogg=dagbok

Ja så kan man kanske säga förutom att i ens riktiga dagbok får ingen annan läsa. Här fläker man ju ut sej totalt. Alla kan ju läsa om vem jag är, vad jag har för mej och vad jag tycker och tänker.
Vad jag tycker och tänker just nu ska jag hålla tyst om.. vissa saker passar bättre innanför kroppen än utanför. Men det kommer komma en vacker dag... vänta och se! jag kan avslöja att det handlar om kaktusar och stenar...


Har haft en kund här på förmiddagen som höll mej sällskap medan jag dammade hyllorna, han hade bestigit kebenekajse när han var 42 år. Hans fru satt i pratandets stund i stolen och fick en jätte fin uppsättning av Elin, de skulle fira fruns 60års dag och jag fick nog veta hela deras liv tillsammans. Så gulligt och han beundrade sin fru med glittrande ögon när hon var färdig.

Blir man inte alldels varm i kroppen?


1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Kaktusar och stenar...ja, det låter något det? Och du vännen, håll inte inom dig saker som ska ut, men du behöver ju inte skriva allt här, men skrik ut det i duschen eller snacka med nån som kan hålla tyst...

Ja, jag har märkt att färre hör av sig, för de läser i bloggen hur läget är och vet då det mesta, så då behövs inte kontakt tas...det kan jag tycka är lite trist, för jag vet ju inte hur de andra har det, som inte bloggar lika ofta som jag och du gör....

Må gott!
*kram*