torsdag, juli 30, 2009

ny skinnjacka.

Nu kommer dom här korten som Bato varnar om på sin blogg men what the hell=)
så här ser min nyinköpta skinnjacka ut från Zara!



Väskan står packad och klar i hallen inför resan hem till gävle imorgon. Har tagit alvedon & ipren nu och jag ska sova 7 kvartar i timmen!
Jakob & Brittis tack för era kommentarer på turistinlägget ska ta och sova på saken så återkommer jag imorgon..men det är fortfarande ett rulltrappeproblem i sthlm och tyvärr mer nu under sommaren, men jag vet att det är det annars oxå=) vänta till julruschen då är det nog bäst att ta hissen=)
Och Emilie som alltid kommenterar min blogg fast muntligt skrattade och höll med mej till punkt och pricka så så illa kan det inte vara, jag skrev det med glimten i ögat ;P


God natt

2 kommentarer:

Tobias Paulsson sa...

Brukar:
Du, Emelie och Sara använda balansboll och gymnastikmatta?
MVH Tobias

Britt-Marie sa...

Emma -- jag förstod att det var med "glimten i ögat". Och jag håller med dig till stor del som sagt, men du ska veta att problemet är inte Stockholmsbaserat (även om vi inte har tunnelbanor nån annanstans), men rulltrappefenomenet är lika illa överallt -- kan bli galen på sånt här i Östersund också och det behöver inte vara en rulltrappa, det kan vara att man stannar precis framför en ingång eller framför en korvkiosklucka (fastän man redan fått sin korv i näven) eller precis framför kassan, fastän man inte tänkt betala riktigt än...
Men visst är det så, att när du nu bott i Stockholm ett tag, visst stressar folk mer, man springer fastän man inte har bråttom, man blir irriterad över sånt som "står still", eller? Så uppfattar jag det hela, när jag då och då landar där...

Så -- dina råd behövs nog! Båda i Stockholm och på många andra ställen!

Ha det gott i Gävle!
*kram*
BM