torsdag, juli 16, 2009

Mitt hååååår

som jag skrev tidigare under kvällen så skulle jag få mitt hår fixat idag.. och är det något jag har som en kär vän så e det mitt hår..men jag måste vara en jäkligt dålig vän för jag har inte tagit hand om det..mitt löshår har slitit av stora tussar med hår och idag upptäckte vi det..IDAG!!!! jag har alltså några kalafläckar utan hår som nu måste få vila och där får det växa ut nytt hår såsmåning om..det skulle tydligen hjälpa hårsäckarna på traven lite om jag masserade i hårbotten under schampoonering! buuuh jag e så ledsen och förbannad på mej själv! vafan hade jag inte upptäckt det själv för??

så nu ska jag vara utan löshår och jag ska aaaaallllddriiig mera sova med det!!

puss & god natt
// hon utan löshår

3 kommentarer:

Pety sa...

Neeej sluta med löshår, garanterar dig att ditt egna hår kommer börja växa och bli friskare då !!!

Sebastian sa...

Hey....ligger och kollar på dig på lokalteven! Lustigt att de visade inslaget just nu från när ni var här förra året eller när det var. Hoppas att allt är bra med dig. Kram

Britt-Marie sa...

Emma -- du är vacker som du är! Behövs inget extra...
Klokt beslut att låta ditt eget hår hämta igen sig!
*kram*