torsdag, juli 30, 2009

Ikväll.

Ikväll ska jag träffa en väldigt speciell person, det ska bli otroligt roligt! sen får framtiden utvisa vart det bär...

har nu proppat i mej både alvedon och ipren måtte det inte bryta ut nu..peppar peppar

På lunchen var jag in på Zara och gissa vad jag hittade! En jätte snygg svart skinnjacka, har ju letat ihjäl mej efter en sådan! bra pris dessutom, 599kr!
Sen fick jag sällskap av Kristin och Patrik på mc donalds! Fick slänga i mej maten pga att hon i kassan INTE borde jobba på mc donalds utan någonstans där hon kan jobba i sin egen takt..alltså inte på en snabbmatskedja! det var 4 i kön före mej när jag ställde mej (inte många) men ändå stod jag och väntade i 20 minuter innan jag fick beställa.. men men..det var ju inte hela världen, när jag kommer tillbaka till jobbet möts jag av ett varmt leende av min kära kollega, vi byttes av och han gick på sin lunch. Tänk att jag har såå gulliga arbetskamrater! puss på er

Inga kommentarer: