söndag, juli 12, 2009

Möhippa.


Igår träffades vi 9 st tjejer för att kidnappa min kusin Sarah för att hennes möhippa! Kl 9.30 samlades vi hemma hos Sarahs vän Li där hon och Sandra hade ordnat linnen till oss alla där det stod "Sarahs möhippa", vi gick igenom dagen och satte sedan fart mot Fjärranhöjder där våran brud befann sig i motionshallen.


Inspringandes kom vi alla nio och drog upp Sarah ur poolen, hon blev en aning överraskad och lite ilsk att hon inte hann simma färdigt sina 40 längder hahaha!

Väl inne i omklädningsrummet blev det ombyte till kläder vi hade tagit med, haha och det roliga var att Karin fotade hela tiden och massor av gamla nakna damer stod ju bredvid..innan hon kom att tänka på det var nog många redan med på bild!

Vi skålade i champagne..eller rättare sagt flaskan gick laget runt och alla som inte körde eller var gravida halsade någon klunk eller två tills det var dax att packa in Sarah i skuffen! Vi körde och körde, förvirrade genom att åka några extra varv i en liten rondell.

Hungriga och törstiga som vi var gjorde vi ett stopp på Hemköp där Sarah med ögonbindel fick åka kundvagn genom butiken.

Vidare mot nästa stopp som var lunch ute i det fria där hon oxå fick i uppdrag att måla av sin blivande man. Det bjöds på kycklingsallad och ingen utom Sarah drack alkohol...det var ju så tidigt på morgonen herre guud!

Nästa stopp var på Äventyrarna ute i Älvkalerby, som var en trevlig upplevelse..vi singeltjejer spanade in Anders som var vår ledare och instruktör under 5 kampen och samtidigt en fröjd för ögat haha..stackarn 10 fnittrande tjejer!

och jag som e såååå höjdrädd övervann min rädsla.. klättrade upp på 8 (eller var det 6? högt iallafall) meters höjd och gick balansgång på en planka uppe i luften utan att man fick hålla i sej och fasen vad jag gick fort bara för att få det överstökat. när jag hade kommit över till andra sidan väntade det värsta att hoppa ner.. men jag gjorde det, när jag äntligen hoppade tog det 3 sekunder så var jag nere på marken igen.

Vi var helt slut allihopa efter Äventyrarna, så middagen hemma hos moster Anna blev lugn, tills det drogs igång med lekar, vem juckar bäst? (Emma) vem slickar bäst? (Karin) vem suger bäst? (Martina) vem är mest puckad? (Marléne) vem är sötast? (Sarah) ja och det var många andra roliga lekar! haha ingen förstod...
Kvällen avslutades på Goya där det blev party hela kvällen och Sarah fick ta sej upp på bardisken och sjunga "Like a Virgin"

2 kommentarer:

Syster sa...

Hahaha

Hahhaha

Jag skulle vilja vart meeeed :D

hahahaha

Emma sa...

det var många skratt det där=)
JAAA du skulle varit med=)

saknar dej jätte mycket syrran!Hoppas att du har det bra i Norge