fredag, juli 10, 2009

Mamma på besök.

Jag har haft mamma och hennes Göran på besök under några dagar, de har sovit hos mej i Brandbergen och shoppat inne i stan på dagarna. En av kvällarna var vi och åt på Vapiano som ligger vid Stureplan och jag tror att de gillade det ganska mycket. Göran konstaterade att de hade den godaste bloody maryn han smakat pååå lääänge!

Jag och mamma nöjde oss med ett glas vitt vin, jag beställde samma som jag åt förra gången pasta med biff.. sååå gott!


Sen har vi även hunnit med en myskväll hemma, vi lagade mat och jag unnade mej ett glas cola...känns det igen? jamen den här gången tänkte jag att eftersom mamma och Göran tog ett glas vin så kunde jag faktiskt få ta ett glas cola..tyckte jag lät väldigt rättvist!=)

Sen har jag dubbat lite denna veckan oxå..extramaterial till Tingeling.. alltså dom e ju såå söta älvor! Lotta min regisör och jag kommer jätte bra överens och vi jobbar bra ihop så jag hoppas på fler jobb till hösten, då kommer hon jobba mer helger och det passar ju mej bättre!

Igår var vi på Harry Potter premiären, träffade på många folk vi kände, Alice, Jovan, Andreas & Jonas bland annat. Det går bra att läsa mer om det på caracolas blogg som är länkad här till vänster på sidan=)
puss & kram
Emma

Inga kommentarer: