torsdag, juli 02, 2009

torsdagen svischade just förbi..


Jag hade en klump i magen imorse när jag åkte till jobbet, men väl framme möts jag av otroligt glada och possitiva kollegor och det där samtalet jag gruvade mej för gick nog vägen bättre än väntat!

På min en timmes lunch sprang jag in en sväng på hm och fyndade en klänning för 149 kr som antagligen kommer att hamna på bild imorgon då vi ska ut och fira Emilie hela kvällen=)
Och till mat väntade en halv grillad kyckling och färdiggjord sallad från hemköpsdisken, helt fantastiskt gott..höll mej från att köpa coca cola idag, tycker jag var strongt gjort av mej haha=)

Har pratat med mina två mäklare idag och lagt två olika bud på lägenheterna jag tittar på, så vi får se vad som händer nästa vecka!


Ne nu ska jag ta en dusch, volumastra håret, äta en panpizza och sen sova.


God natt

Inga kommentarer: