söndag, juli 26, 2009

utflytt & inflytt.

i helgen har jag flyttat ur lägenheten i brandbergen och in i lägeneheten i Farsta. och till min besvikelse hittar jag nu inte sladdarna till mobilen och kameran så överförning av bilder från denna dag är minimerad!
Tack världens bästa mamma, pappa, Göran och Emilie för all hjälp, utan er hade jag ännu inte varit klar=)

Igår kväll hade vi lite inflyttningsmiddag här på filipstadsbacken. Jag bjöd alla på tacos, men dålig värd som jag är så fick mina gäster laga maten! Frida och patrik stod vid spisen medan jag och Emilie piffade inför kvällens utgång.
vita och fina..
spotify på högsta volym och självklart så sjöns det med i låtarna!
jeansfamiljen?
vi var såå trötta igår efter allt konkande på kartonger så kom hem tidigt.. innan klockan slog två tror jag att jag sov till toner av brita björs (vän till patrik). klockan 12 idag slog jag upp ögonen härligt utvilad, pratade med Emilie i telefon medan patrik åt tacosallad och drack cola till frukost..själv tog jag två knäckebrödsmackor med ost och ett glas oboy till..kände att tacosen var lite överkurs för mig.
Emilie kom över och vi gick till farsta centrum och det blev lite spontan shopping: En jacka, ett par byxor och två linnen! vi solade och jag e rööööd. ajdå!
vi handlade mat på hemköp innan vi drog oss hemmåt igen.
Det blev fläskfilée med sallad och tsatziki, super gott!
tack för en underbar helg mina kära vänner!
puss & kram

Inga kommentarer: