tisdag, juli 14, 2009

Britney Spears.



vi var ett gäng på fyra, jag, Emilie, Sara & Liza

Min kära mor ringde mej imorse och höjde pekfingret i skyn och sa ajabajja Emma, jag tror inte man får lägga ut bilder på internet från konserten!! Nehepp sa jag och ja då kan jag tyvärr inte bjuda på några bilder här på bloggen heller!
Vi började kvällen med ett besök på Vapiano i Gamla stan.. så mysigt då vi alla inte sets på ett tag, så vi hade mycket att uppdatera varandra på!
Det var en fantastisk show, scenen var uppbyggd som en cirkusmanege med tre runda plattformer..vi satt ju så gudomligt bra och såg allt och dessutom skapligt nära. Rad 10 sektion A. Öpnningen när Britney hissades ner från taket var alla i extas och showen drog igång med Circus och sen fortsatte den i två timmar med en blandning av nya och gamla hits fast i ny tappning. Britney var bra..men jag har sett bättre. Hon är ju en riktig showartist och inget sjöngs live tyvärr. Dansarna gör hela showen utan dom hade det varit stoor skillnad.
När "If U seek Amy" framfördes blev det ramaskri från alla på läktarna, upp och så igång att dansa med!
Hur som helst så är det ju så häftigt att få vara på konsert, man blir liksom helt pirrig och uppspelt i hela kroppen och vi alla var toknöjda när vi gick därifrån! Nu ser jag fram emot min nästa konsert..vilken det nu blir..vi får väl se!

Inga kommentarer: