söndag, juli 05, 2009

Fixardag.

Idag har jag sprungit runt och små fixat här hemma! Var och handlade på eftermiddagen och plockade fram lax och köttfärs från frysen för att laga iordning lite mat till veckan, jag har ätit på tok för mycket ute den senaste tiden! Fy av ren lathet, nee nu ska det bli ändring på det! ska ha matlåda med mej varje dag denna veckan + att jag köpt hem frukost så att jag inte behöver köpa det på vägen till jobbet!
Hyrde två filmer, men jag har inte haft ro att sitta ner och titta, jag provade med första filmen men jag tröttnade efter 10 minuter så jag gav upp efter en timme och började laga mat istället.
Emmas sommarsallad med stekt lax:
1 laxfiléet
citronpeppar
olivolja
tomater
champinjoner
capris
fetaost
avocado
toppa med färska hallon & solrosfrön
Har hunnit packa en och en halv kartong, ska jag vara riktigt ärlig så tröttnade jag efter det och ställde mej och öva sång inför min kusins bröllop istället som jag fann mycket roligare!
Nu ska jag snart sova, så god natt & sov så gott!
Puss & kram

Inga kommentarer: