måndag, juni 01, 2009

Lugn start på veckan

Jag tog lite sovmorgon imorse, närmare bestämt till kvart i åtta. Tog på mej min nya klänning inköpt på h&m, jensjackan på och solglasögon så var jag redo att möta värmen! Fy, det har nästan varit olidligt varmt idag, hann med en 10 minutare i solskenet innan jag satte mej bakom receptionsdisken. På lunchen kom Patrik förbi en sväng och han höll mej sälskap ute på takterassen.
Usch jag har blivit sådär lat.. som mamma och pappa skulle höjja fingret för. Jag har inte tagit med mej matlåda på flera dagar.. det har blivit att jag springer ner till Hemköp varje lunch istället och köper något gott och av någon anledning så följer det alltid med något extra gott i korgen. Idag blev det pastasallad, coca cola och en påse med frukt & nötter. Så dagens onödigaste: COCA COLA, men det var dagens billigaste inköp.. torkad frukt och nötter är ju onödigt dyrt!

Imorgon kommer min lillasyster på besök, hon e en såndär som ibland bara dyker upp..ringer och förvarnar dagen innan..ioförsig kom jag på nu att hon kollade med mej för någon vecka sedan om det var okej..men det har ju jag naturligvis glömt bort! Har haft en sån där superdupersnabb städning här ikväll, diskat, tvättat och fejjat i badrummet! En dammsugning har jag inte kostat på mej, lite dammråttor får hon allt stå ut med!
Välkommen!

Inga kommentarer: