söndag, juni 07, 2009

Beautiful Disaster.

Kelly Clarkson sjunger ju fantastiskt. Nu när jag har spotify har jag hittat en jätte bra bakgrund på Beautiful Disaster.. Den lugna live versionen.

Har dubbat i 5 timmar idag, men jag var riktigt på g, så det gick faktiskt riktigt bra och fort!

Hyrde film igår, "Taken" och "Allt flyter"
Har du inte sett Taken så kan jag varmt rekomendera filmen. Spännande rakt igenom. Det handlar om en pappa som försöker leta reda på sin dotter som blivit kidnappad och såld till trafficing. Han har 96 timmar på sej att hitta henne innan det är försent!
Det var dumt att se Taken innan Allt flyter.. Den spelade inte i samma liga om jag säger så.. skulle inte se den igen!
Var och handlade idag..hade 12 kr på kortet..pinsamt..så jag fick fint be om ursäkt och gå hem och föra över pengar på kortet..varför har jag inte telefonbank????
Ikväll ska jag se Changeling, en film baserad på en sann historia med Angelina Jolie i huvudrollen.
Men först ska jag hoppa in i duschen..

1 kommentar:

Carro sa...

Väntar på dina ord om filmen Changeling, om den är värd att se ;) hihi.
Jag är så sugen på att se den, men det har inte blivit av än.. Men Angelina är ju så grym ju och snygg också!! haha. :D