tisdag, juni 30, 2009

Ett sms-e-mess..

..som Micke skulle ha sagt! Det är samma sak som sms fast lite roligare ett sms e mess helt enkelt har jag fått många av idag föresten!

Och min kära vän men oxå kollega Emilie fyller 22 år idag, välkommen in i vuxenlivet och ett jätte jätte stort Grattis, älskar dej!=) Jag som snart fyller 24 år känner mej jätte gammal.. vet inte men jag känner en sån otrolig stress över att hinna med saker innan jag blir 24 år. knasigt men sant.. hinner ju med saker efter 24 år oxå egentligen men jag har fått den där åldersnojjan nu.. kan vara att jag levt ett liv som inte många andra i min ålder har gjort.. En liten dröm jag har iallafall är att få åka till New York nu i september, ska se om den går att uppfylla..


Idag efter jobbet kom Kristin och Patrik och hälsade på mej, vi tog några glas vin på terassen med nötter som tilltugg innan vi tog t-banan hem..vi tänkte nästan stanna vid Gamla stan och fortsätta på Torget men vi ångrade oss.. min buss resa hem gick skapligt fort iallafall!


Frida har kommit hem föresten, kommer inte ihåg om det var hon eller jag som ringde i lördags men vi pratade iallafall mer med varandra i söndags..och ärligt trodde jag aldrig att jag skulle bli sååååå glad över att vi hördes, kom på att jag saknat henne, saknat att berätta saker och vissa saker kändes så konstigt att hon inte viste om liksom, och när hon berättade om att hon kommit in på skolan hon sökt, fällde jag faktiskt en glädje tår...det vet hon självklart inte om=)..jag satt på pendeln och tårarna rann i tystnad! Blev så glad för hennes skull! På fredag ska vi ut tillsammans det ska bli sååå roligt!
Nä nu är det färdig gråtit
Puss & Kram

1 kommentar:

Liza sa...

jag vill fölla me!!!! ;-) Krama Frida jättehårt från mig!