onsdag, juni 24, 2009

Grattis Patrik.

Idag har min käre vän Patrik firats på Friday´s han fyller nämligen 24 år idag.

Jag kom på under min lunch vad jag skulle köpa för present. Vi har ju pratat om att ha en picknick någon gång framöver så det blev en picknickkorg med diverse godsaker inuti. Så vi har redan bestämt datum, nu på lördag efter jobbet kör vi picknick i Farsta! Alla som har vägarna förbi är varmt välkomna..vi har ju inte mat till alla så mat och dryck får man ta med sej själv=)
ja patrik du valde bilden!!!
Martin, Patriks vän och jag firade med att bjuda patrik på middagen... alltid lika roligt att gå på restrang med Patrik..har du inte provat så är det värt att hänga på, han är inte som oss vanliga svensson. Han säger ifrån om det inte är bra=) bra där Patrik. Jag har lite att lära av dej!

Imorgon tar jag sovmorgon..tänker inte röra mej ur sängen före kl 08.00!

Sov så gott

Puss & Kram

Inga kommentarer: