tisdag, juni 16, 2009

Tisdag.

Har nyligen kommit hem.. jag & Liza var på Fridays efter att jag slutat jobbet idag. Patrik var på plats och han joinade oss till middag.
Imorgon ska jag titta på lägenhet ute i Farsta..och fy farao vad roligt det skulle vara om jag kan få bo där, nära till min bästa vän Patrik som bor i Farsta Strand, då kommer vi ha gångavstånd!!


I Söndags när jag och Liza åkte t-bana in till centralen kom denna mannen på bilden ovan in och ville slå sej ner bredvid Liza. Och oj vad glad han var..han höll på att lära sej svenska och Liza hjälpte honom givetvis, han satt med sin svenska bok och försökte förstå skillnaden mellan kärlek och släkting. Men han hade ett leende på läpparna resan igenom och var så ivrig att lära sej! Vi kom överens om när vi lämnade tåget att vi gillade denna killen mycket, tänk om alla kunde vara som han!

Inga kommentarer: