söndag, juni 21, 2009

Söndag= vilodag

Igår var vi kvar i stugan fram till kl 15.30 ungefär. Det började tokregna när vi skulle åka hemmåt, och jag somnade gott i bilen, och fortsatte att vila en timma till hemma i sängen hos mamma.

Jag hann fota lite innan himlen öppnade sej. Solen lös under förmiddagen, vi satt ute på bryggan och åt frukost och solade lite innan vi satt oss på altanen och åt lunch.
Om jag fick och kunde skulle jag spendera hela sommaren vid bodaån!

Under kvällen piffade jag inför kvällens utgång. Vi åt Max hamburgare och drack cola till middag och jag tog sen bussen in till stan och mötte upp Karin & jenny och deras gäng på berggrenska gården. som förövrigt var väldigt trevligt, det var första gången jag var där. Sen gick vi vidare till Goya och dansade till stängning.
Tack för en jätte trevlig kväll!
Idag har jag mått så konstigt hela dagen.. är trött och hängig. Sov två timmar efter frukost innan jag tvingade mej upp för att packa väskan eftersom jag skulle ta mej till pappa.
Nu iallafall sitter jag i soffan hos pappa inlindad i en filt. Vi har varit och hälsat på moster anna och mina kusiner Sophie & Emil. Vi tog en promend till affären och köpte kött som vi har grillat ikväll och ätit till en god hemma gjord grekisksallad!
Nu fortsätter kvällen med fotboll på tv för pappa och jag går nog snart och lägger mej... måste bli frisk!
Puss & Kram

Inga kommentarer: