måndag, juni 08, 2009

vad jag sett på tv.


Momma´s boy! Ursäkta men är det någon mer än jag som sett smörjan? Om man tycker att the batchelor e patetiskt så slår Momma´s boy det programmet med häst längder.. mammorna är med och bestämmer vilken deras son ska dejt.
tjejerna blir dessutom dissade via sms, vad e det liksom??

Och igår.. Paris program.. förlåt men man kan ju undra vad jag har för liv som sitter och tittar på allt detta..men lite roligt är det..och det finns inget annat att titta på!

Aja har du inte sett programmet och vill sitta med höjda ögonbryn av chock hur långt folk kan gå för att få vara med Paris så titta på programmet..annars missar du inget ändå!

Carro filmen jag såg igår Changeling var fantastisk. Det är en hemsk berättelse men måste ses!


Har bestämt mej för att hålla mej vaken genom Projekt Runway ikväll, det var verkligen länge sedan jag såg programmet, och detta programmet håller ju klass!=)

Imorgon har vi brännbollskväll med jobbet det ska bli väldigt roligt!
Puss, kram & god natt

Inga kommentarer: