tisdag, juni 23, 2009

jag och min andra hälft Patrik=).


Igår var vi på bio, jag patrik och hans två kompisar... vi åt på pizza hut innan och oj va gott det var, har man inte smakat kebabpizzan på pizza hut kan jag varmt rekomendera den!
Filmen Änglar och demoner var faktiskt bra..jag var lite skeptisk när patrik frågade om jag ville följa med... har ju inte sett ettan och inte läst någon av böckerna... den första halv timmen satt jag och gäspade och undrade i min tyst het hur f*sen jag skulle klara mej genom filmen, var liksom inte på humör för film.. kom jag på inne på bion (???) aja filmen tog fart och ja jag kan väl ge den 3 stycken filmstjänor av fem möjliga...det kanske är lite snålt men...nje det blir bara 3 för min del!=)
Imorgon fyller Patrik år...gaaahh har fortfarande inte köpt något!
Puss & god natt


Inga kommentarer: