fredag, juni 19, 2009

midsommar snart slut

snart slår kl 00.00 då man förövrigt får önska något, och man får absolut inte säga till någon vad man önskar. Jag vet precis vad jag ska önska=)

Då är det också snart en ny dag och midsommar är slut. Jag har haft det trevligt och mysigt men nu har jag gått in till mitt.. ett under att ögonen orkar titta, är toktrött. Tråkigt men sant..kände ändå att jag inte tillförde så mycket så här sent på kvällen. Pigg och fräsch imorgon istället=)

Vi har spelat crocket och kubb.


Jag hann ioförsig inte vara med på crocketen men jag och mamma satt med ett varsit glas vin bredvid spelplanen och tittade!

Självklart vann vi tjejer kubben!
och ja det är sant jag drog ner medelåldern en aning under kvällen! Men jag ville så gärna vara här ute, kommer med fler blider imorgon på detta underbara sommarställe!
Jag missade sillen idag men hoppas ska kunna ta igen det imorgon..jordgubbarna kom senare under kvällen och va nog de godaste jordgubbarna jag ätit på länge!
hoppas att du också haft en bra midsommar=)
puss & kram


Inga kommentarer: