fredag, juni 26, 2009

En kväll i svartvitt?.


Liza ringde mej på lunchen idag, och oj va glad jag blev. Hon kom förbi till jobbet vid stängning för hon är på besök i stor stan=) vi drack ett glas vin och gick sedan runt lite i butikerna som hade öppet till kl 20.00..
Hungriga som vi var tog jag med mej Liza till den fantastiska Italienska resturangen Vapiano! Så otroligt gott, så otroligt trevligt och ja helt enkelt ett ställe jag mååste besöka oftare!

Jag fick ett litet infall som inte Liza var sen att hänga med på. Vi bestämde oss för att besöka Gröna Lund! Gud så spontant och roligt tyckte vi... men nee..Min vän Patrik och hans dejt fick oss på andra tankar...
Vi mötte upp grabbarna vid hötorget, tog tunnelbanan EN station (onödigt) och gick upp till skrapan och satt oss och tog en drink!
Mysigt värre..vilken utsikt dessutom!
Nu har jag lite bilder på mej och Liza iallafall.. får knäppa några stycken varje gång vi ses så att jag kan lagra lite=)
Puss & kram.. vi syns (faktiskt) på stan

1 kommentar:

Sebastian sa...

Fancy bilder du;)!