söndag, juni 14, 2009

Lisa på udden

Idag har det regnat spön i backen, helt otroligt! Det ville aldrig sluta, jag och Liza tog bussen in till Gullmars, ingen av oss hade paraply..jag hade fixat mej så fint i håret men det var borta när vi 3 minuter senare kom till busshållplatsen. Liza följde med och hälsade på Sara och Emilie sen tog vi tre taxi till Djurgården och ut till Lisa på Udden.


Efter en helt fantastisk dag sitter jag och liza i min lilla vita soffa, helt proppmätta av tacos och spelar Bingolotto. Vi hade chansen på en LCD tv 40 tum, mallorca resa, en SPA weekend, volvo C 30 och 25000kr..vi hade varsinna dubbellotter..tänk om! Men nej inget bingo här inte, hade fyra i rad på såååå många ställen!
Nu ska vi snart se Taken..den jag nyligen sett men Liza bara MÅSTE se den, och jag bara MÅSTE se den igen!

Inga kommentarer: