fredag, juni 12, 2009

bilder.

Brännbollskvällen ute Djurgården. Inte hela B***n A**n gänget samlades men dock var vi iallafall 25 st och bildade två team..jag var brännare och jag måste säga att jag har bollsinne, pappa du kan vara stolt, jag fångade boll efter boll=)

Min lilla "bonus" kusin Carro tog studenten i onsdags och tårarna föll när hon fick en Paris resa i present..jag e så känslig!
Det var roligt att få träffa familjen också, mamma, göran och mina brorsor! Det blev en snabbvisit på studentfirandet på söder, färden gick vidare till Café opera där Bj**n A**n Academy höll sin årliga avslutningsvisning. Jag mötte upp Patrik vid tunnelbanan och vi promenerade över plattan upp för trappan och möts av två personer som bråkar, plötsligt kommer det en massa polisbilar även civila. vi står mitt i detta kaos, jag ville vända men patrik envisades med att gå rakt igenom detta. vi strök längs husväggen och jag nickade ett förlåt att vi stör, till en av poliserna..medans de låg på hög över de skyldiga!

Väl framme vid cafeet var kön hur lång som helst och vi lyckades inte få den bästa platsen precis..
Min högsta chef Johan pratade innan showen!
Imponerande visning, eleverna har bara gått utbildningen i ett år!
Självklart blev vi kvar efter visningen, träffade min gamla jobbarkompis Danny och kvällen blev lite väl lång men super rolig!

Igår var vi på Undici, det var super trevligt, jag hade ju tänkt att gå hem skaplig tid men det blev ändrade planer.. Vi fick sällskap av Andreas, och gick vidare till ett litet hak och drack ett glas vin och det stannade inte där..sturecompaniet nästa..om jag var trött imorse..nja..lite då!
´
Idag har jag hämtat ut min kamera, helt fantastiskt, nu slipper ni mina mobilbilder!
Puss & kram

1 kommentar:

Linda "Songbirdie" Sonnvik sa...

Hej sötnos!
Nu har jag bytt bloggadress så uppdatera länken så vi kan stay in touch :)

Pussing!
Linda