torsdag, juni 18, 2009

dagarna går så fort!


Igår tittade jag på en lägenhet efter jobbet. Fick gå lite tidigare från jobbet för att hinna med, I Farsta låg tvåan med balkong. Lagom nära till t-banan, jag tackade ja innan jag klev innanför dörren..måste ju ha någonstans att bo! Så den som bor där återkommer efter midsommar med besked..håll alla tummar och stortår för mej=)


Efter lägenhetsvisningen åkte jag till Näckrosens t banestation, där ligger ju Sun studio som jag för kvällen dubbade hos, jag som var lite på dåligt humör påvägen dit ändrade snabbt om till ett stort leende när jag möter min fantastiska regissör, hon bara utstrålar sådan energi och glädje! Det var länge sedan vi sågs sist.. men hon var sej lik..jag fick sånt beröm att jag hade utvecklats sååå mycket sedan sist och att jag var sååå bra, jätte roligt att höra!


Åh vad jag stressade tillbaka till Åhléns sedan när vi var klara i studion.. Vi skulle ha avslutningmiddag för Sarah på jobbet, vi hade bokat bord på Patricia. Vi blev en aning sena men vi hade jätte trevlit, kvällen till ära drack jag coca cola...
puss

Inga kommentarer: