tisdag, juni 02, 2009

Lägenhet önskas

Tänk om jag kunde få peka ut vilken lägenhet jag ville ha, bestämma hyran och läget själv..tänk om! Då hade jag gjort det!
Det har regnat här i Stockholm idag, men det var lite mysigt imorse när jag gick till bussen med mitt prickiga paraply i handen, så länge det inte blåser och regnar samtidigt så är det okej!
Jag hann lämna tillbaka ett par jeans jag införskaffat på Zara under lunchen..fel storlek! hade alldeles för brottom tillbaka till maten för att hinna prova något nytt..det får bli en annan dag!
Nu är min syster här iallafall vi har kånkat på hennes förbannade packning halva kvällen resten av tiden har vi ätit goda köttbiffar med sås och pasta till det. mumsigt. och jag fick en matlåda till imorgon=)
Nu ska vi släcka lampan strax..jag i mitt sovrum och syster inne i vardagsrummet.. God natt

Inga kommentarer: