söndag, juni 28, 2009

vart var Liza & Patrik?


Igår efter jobbet tog jag mej ut till Farsta Strand för att spendera kvällen med Patrik och Elina.. Martin skulle oxå varit med men han bangade! Vi möttes på pizzeria punkten som har världens godaste bästaste sallad jag någonsin ätit. Jag beställde in min favorit kebabsallad!

Efter maten tog vi oss hemmåt till Patrik där vi drack vittvin med jordgubbar och citron, farligt gott!

Kvällen fortsatte med musfällan och dans i vardagsrummet innan vi begav oss in till stan för att möta upp Emilie!
jag vann inte!
Självklart gick vi som vi alltid gör till Naglo..Patriks favoritställe, men jag och Emilie har hittat ett nytt (för oss) ställe som vi måste fortsätta att gå på! Rose, vi mötte upp Pia och hennes vänner och dansade en liten stund innan vi tog oss tillbaka till Naglo för att möta upp Patrik & Elina igen..

Idag på förmiddagen åt vi jordgubbar och fil till frukost..det är första gången Patrik bjuder på frukost..han har aldrig något hemma, Elina fick ta med sej smör hahaha. Tack Putte, det var super god och mysig frukost!
Första dagen i solen fick jag oxå.. vi solade i 3 timmar på en fin gräsplätt ute i Farsta och självklart avslutades det med en pizza på samma ställe som dagen innan
Nu ska jag nog passa på att fixa håret till imorgon så att jag slipper gå upp så tidigt!


2 kommentarer:

Linda sa...

Du är så himla fin i din nya hårfärg :)

Liza sa...

jag va, är i Bohuslän... Gött att bli tillägnad en titel i ett blogginlägg... =) ha ha ha! Kram