onsdag, januari 13, 2010

100 m till mataffären=jag är helt slut




Har precis tagit en liten promenad till matbutiken här där jag bor... 100 m bort och jag var helt slut när jag kom tillbaka innanför dörren, hostan är inte att leka med! Jag köpte lite glass, min nya favorit från Häagen-Dazs med smak; Strawberries. Skönt för halsen, den känns som taggtråd!
Passade även på att hyra lite nya filmer!


Imorse började jag titta på Benjamin Button, men till min stora besvikelse började skivan att hacka.. så hann inte se så långt in i filmen innan jag gav upp!
Men jag såg istället Baksmällan.. Fy bubblan vilken  rolig film, helt underbar, den hade liksom inte behövt ta slut, den hade kunnat vara en timme till och jag lovar att jag hade suttit kvar! Och det gör ju absolut ingenting att Bradley Cooper spelar en utav rollerna, nu låter jag som en riktig tonårstjej men det bjuder jag på, han e ju sååå snygg!=)


Inga kommentarer: