tisdag, januari 12, 2010

Vilken blir det?

Nu har jag suttit här som en annan liten miff och försökt ta en
rolig bild på mej själv... Ser trött ut på varenda så denna fick
duga! Jag har hyrt 4 filmer: "the curious case of Benjamin Button",
dumpa honom, Wallander; skytten & baksmällan! Jag tittar sällan på
film numera, jag har så mycket annat för mej, så nu är det dax att
ta igen allt jag missat!

Jag fick Cocilana av doktorn, men jag hade "bara" ett virus så ingen
antibiotika, hon var dock lite orolig över att jag varit dålig i tre
veckor så jag skulle återkomma om jag fick feber eller om mina symtom
ble ännu värre!
Jag fick iallafall ta sänka, och de gjorde en nogrann undersökning av
öron, hals och lungor!
Av någon anledning så prioriterades mitt ärende före alla andra så
jag bad snällt om ursäkt när den äldre mannen som suttit och
väntat på sin tur längre än jag fick vänta ytterligare pga mej..
Stackarn!
Rådet jag fick var att vila och ta det lungt i några dagar.. Perfekt
för filmmys och somna gott i soffan ett tag! Tjingeling!

Inga kommentarer: