fredag, januari 01, 2010

Nyårsafton 2009.

Min dag började med en tripp till jobbet. Tre samtal tog jag emot mellan 10-14... Efter jobbet mötte jag upp Emilie & Sara, vi gjorde iordning oss, jag som var och fortfarande är sjuk hann sova lite innan gästerna kom, en alvedon, ipren, hostmedicin, nässpray & halstablett senare var jag på benen igen redo att fira det nya året!
Kvällen spenderades hemma hos Emilie vid Globen! Emilie och Sara hade pyntat hela lägenheten med ballonger och serpentiner.
middagen lagades av oss tjejer: Oxfiléet, grekisk sallad, potatis och rotfrukter i ugn serverat med tsatziki & bröd.
Alla fick en varsin partyhatt...
Linn, en utav Saras jobbarkompisar fyllde 20 år dagen till ära och det firades givetvis med tårta och sång!
vid tolvslaget gick vi till bron vid Globen i hopp om att se raketerna inne i stan men det var sån dis att vi fick nöja oss med att se det närmsta fyrverkerierna! Jag och Emilie hade lite problem med att öppna champagneflaskan när klockan slog tolv =)

NYÅRSPUSSEN=D har man ingen annan så får man nöja sig med sin bästa vän!;)

Ante och Emilie höll ställningen på efterfesten!
Jag gav upp vid två tiden och tog mej till tunnelbanan... och den går INTE ofta på nätterna! Var hemma kl 03.30 eftersom det inte gick att få tag på taxi...:(

Nu är det 2010...känner på mej att det kommer att bli ett jäkligt bra år=D
Puss & kram

Inga kommentarer: