fredag, januari 29, 2010

uppdatering.


Igår efter jag hade varit hos doktorn styrde jag färden direkt till apoteket.
Hämtade ut mitt recept och tog mej vidare upp för backen till mataffären! Hyrde tre filmer och köpte en massa frukt och mat!
Kom hem, la mig i soffan tittade lite på TV, sen somnade jag gott i 2 timmar!
I onsdags fick jag ju plötslig yrsel och började må illa, det gick ju inte över och jag känner av det fortfarande, men nu har även trycket över pannan kommit... Det blev då konstaterat igår att viruset jag har i kroppen har vandrat upp i bihålorna! Och eftersom det BARA är ett virus kan jag fortfarande inte få antibiotika!
Statistiskt sett så ska jag vara frisk nästa vecka, för då har det gått 6 veckor sedan detta elände startade... och ALLA som åkt på detta virus har varit sjuk mellan 3-5 veckor!
Men min läkare hade svar på tal ang statestiken som jag fint tog upp och sa att "-Men Emma, det kan ju vara så att du har fått flera influensor som bytt av varandra och då kan du vara dålig lite längre!"
VARFÖR RÄCKER DET INTE MED EN INFLUENSA?????? MÅSTE DET KOMMA FLER???
Bara jag inte åker på vinterkräksjukan för då ger jag upp.. pepppar peppar

MAMMA, PAPPA JAG VILL HEM!!!=)

1 kommentar:

Karin sa...

Hej gumman! Sicken tur att mamma kommer nästa helg och pysslar om! puss o kram!